Friday 14 September 2012

Az új kamera / The new camera


Több hónapnyi várakozás, őrlődés valamint spórolás után szeptember 10-én hétfőn megvettem magamnak a fényképezőgépet amibe első látásra beleszerettem.
Sony alpha SLT-A77 amihez kaptam egy Sony DT 16-50mm F2.8 SSM kitobit is.
Kicsit vívódtam, mert azt gondolom egy ilyen gép erősen a képességeim előtt jár, de abban bízom, hogy ösztönözni fog és egy napon fotóssá érek. 


(A fényképeket csak illusztrációként használom! Mindet az internetről töltöttem le.)


Sony alpha SLT-A77




















Sony DT 16-50mm F2.8 SSM


















Távirányító: háhnel Giga T pro II



















Állvány táska: Manfrotto MBAG70N




    
                                                                                                             Szűrő: hama ND2-400                                      
                                       





1 db
























2 db

No comments:

Post a Comment