Tuesday 24 April 2012

Éjjeli eső / Raining in the night

Már türelmetlenül vártam az alkalmat, hogy végre kipróbálhassam az új felszerelésemet. Persze folyton közbejött valami. Tegnap úgy döntöttem, hogy nem várok tovább!
Kicsit ugyan tartottam az esőtől. Féltettem a felszerelést mert még sohasem fotóztam esőben.
Szóval tegnap sok "első"-re került sor. Még nem volt alkalmam éjjel állványt használva fotózni és az új obit is sikerült végre munkára fognom. Valamint még nem fotóztam hosszú záridővel sem.
Eléggé izgatottan vágtam neki az éjszakának a szemerkélő esőben.
Fogadjátok szeretettel ennek a számomra sok szempontból új sétának az eredményét.

Nem tudtam eldönteni melyiket szeressem jobban az első kettő közül.




Azoknak írom akik egyedül, tapasztalat nélkül vágnak neki éjjel, esőben a fotózásnak.
Rengeteg bajom volt a vízcseppekkel, különösen az obin. Természetesen a képeken is látszik.


 

No comments:

Post a Comment