Saturday 28 April 2012

Mára máshogyan látom / I see it in different today

Az eső csak esik és esik. Szeretnék kimozdulni, új helyekre menni, vagy a régieket ismét felkeresni de nem akarom a gépet tönkretenni. Csak a fényképezésre tudok gondolni. Amikor kint vagyok és keresem a témát minden olyan egyszerűnek tűnik.
De nem megyek. Szóval a lakásban próbálom az elvonási tüneteimet enyhíteni. Nézegetem a "sarokba dobott" képeimet. Találtam egyet ami a pillanatnyi hangulatomban megragadta a képzeletemet.
Egy picit másképpen látom, mint amikor a sutba dobtam. Egy kicsit játszom vele és ez lesz belőle.


 Valamivel több mint egy éve, egy fotós közösségi oldalon már megosztottam egyszer.
Akkor így nézett ki.


Ezzel csak azt akarom mondani, hogy szerintem a pillanatnyi hangulat erősen befolyásolja egy kép végkimenetelét.
Szívesen fogadok véleményeket ezzel kapcsolatban is.


3 comments:

  1. erdekes dolog ez a "fotos- szem"...mindig komponalunk, kivagjuk a felesleget, fokuszalunk stb:) Es mindig nagyon figyelunk...s talan ezert tobbet meglatunk. (?)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Biztos vagyok benne, hogy több mindent veszünk észre mint azok akik nem fotóznak. Olyan részleteket is amelyek nekünk fontosak a komponálásnál. (pl. belóg, takar, nagyon világos, stb) Ezek az apró részletek nem keltik fel a figyelmét egy járókelőnek.
      Persze ez szigorúan csak az én véleményem.

      Delete
  2. Juditnak teljesen igazat adok. Amióta jobban "fotós szemem" lett sokkal másképp látom a környezetemet. Kritikusan nézem, de észreveszem azokat a kis apróságokat is :)

    ReplyDelete